Παιδική παράσταση στο κέντρο «Δράσις» (5 ετών και πάνω)

Την περασμένη εβδομάδα έμαθα για την παράσταση «το παιδί με το φεγγάρι στο στήθος» ένα λαϊκό παραμύθι σε δραματοποιημένη αφήγηση με κούκλες.
Το δελτίο τύπου έλεγε ότι η κεντρική ιδέα στο παραμύθι είναι το μεταφυσικό ως οδηγός και υποστηρικτική δύναμη στην προσωπική εξέλιξη και τις διαπροσωπικές σχέσεις. Τα εικαστικά, το θέατρο, ο λόγος συναντιούνται σε μια διαχρονική τέχνη της καθημερινής ζωής, που απευθύνεται με φροντίδα σε μικρούς και μεγάλους.

'Ετσι λοιπόν, πιστή στη δέσμευσή μου να δοκιμάζω η ίδια πριν προτείνω, πήρα τηλέφωνο να μάθω σε ποιά ηλικία παιδιών απευθύνεται (το να μην αναφέρεται η ηλικία είναι σύνηθες φαινόμενο και δεν ξέρω εσάς αλλά εμένα με ενοχλεί πολύ).

Αφού λοιπόν έμαθα ότι ο Άγγελός μου πάλι είναι στην απέξω, αφού απευθυνόταν σε παιδιά άνω των 5 ετών, πήρα το αδερφάκι μου, (που έχει βρεί τον μπελά της μαζί μου και με αυτό το ιστολόγιο) και πήγαμε το Σάββατο να το παρακολουθήσουμε.

Η παράσταση ανεβαίνει σε ένα πολύ όμορφο χώρο στο εργαστήριο πνευματικότητας και δημιουργίας «Δράσις» (www.art-drasis-therapy.gr) που στεγάζεται σε ένα νεοκλασικό κτίριο στην οδό Βασίλης 1  Απ. Παύλου, Θησείο (τηλ.210 3461674)

Ο χώρος είναι μικρός, δεν χωράει παραπάνω από 20 άτομα καθιστά και οι πίσω θεατές βλέπουν με δυσκολία καθώς ο χώρος δεν χρησιμοποιείται για παραστάσεις αλλά για ένα σωρό ενδιαφέρουσες άλλες δραστηριότητες.

Η παράσταση διαρκεί λίγο παραπάνω από μισή ώρα, ιδανικό για να μην βαρεθούν τα παιδιά, τη βρήκα καλή προσπάθεια με ωραία νοήματα, αν και κατά τη γνώμη μου και τη γνώμη της αδερφής μου δεν κατάφερε να δέσει το συνδυασμό «για μικρούς και μεγάλους».
Θα ήταν ίσως καλύτερα αφού είχαν φτιάξει υπέροχες κούκλες να το έκαναν αμιγώς κουκλοθέατρο.

Τα παιδιά που παρακολούθησαν την παράσταση όμως είπαν πως τους άρεσε πολύ (σημειωτέον είχαν έρθει και παιδιά 4 ετών), οπότε αυτό είναι το σημαντικό και η δική μας γνώμη περισσεύει!

Ημ/νίες Διεξαγωγής:
12&13 Σεπτεμβρίου 2009
17&18 Οκτωβρίου 2009
7&8 Νοεμβρίου 2009

Ώρα Έναρξης: 8:30 μ.μ
Είσοδος: 8 ευρώ

Καλή ψυχαγωγία!

Σχόλια

  1. Εγώ θα γίνω "κακιά" και θα πω ότι μόνο αν ήταν δωρεάν η παράσταση, ή έστω για κάποιο φιλανθρωπικό σκοπό, άξιζε.
    Είχε όντως ωραία ατμόσφαιρα, όμορφα νοήματα, ευγενικούς ανθρώπους, αλλά νομίζω ότι αυτό δεν έφτανε, κάτι έλλειπε. Χωρίς να μπορώ να πω τι ακριβώς έλλειπε, θεωρώ ότι θα μπορούσαν να είχαν κάνει πιο προσεγμένη δουλειά.
    Να πω επίσης, ότι δεν άκουσα κανέναν «μεγάλο» να μιλάει με ενθουσιασμό για το έργο. Τα παιδιά, ήταν δεν ήταν το 1/4 των μεγάλων, οπότε πιστεύω πως δεν είναι αντιπροσωπευτική η γνώμη τους. Άσε που κι εγώ παιδί είμαι (τα ‘παμε αυτά), αλλά δεν είδα να αναφέρεται πουθενά η γνώμη μου!
    Εντάξει εγώ είμαι πάντα λίγο υπερβολική...(όσο πατάει ο ελέφας!) Ίσως τελικά για πιο μικρά παιδιά από μένα, να είναι μια όμορφη εμπειρία. (εδώ δίνουμε 7 ευρώ, απλά για να παίξουν στο παιδότοπο…)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου