ΠΑΡΤΥ!!!

Λοιπόν που λέτε την περασμένη Κυριακή κάναμε παιδικό πάρτυ με αφορμή την ονομαστική εορτή του υιού μου (να τον χαίρομαι!ευχαριστώ!)

Ήταν η πρώτη φορά που τολμήσαμε να φωνάξουμε κλόουν, αφού σε παιδικά πάρτυ όπου είχαμε παρεβρεθεί στο παρελθόν, ο Άγγελος τους φοβόταν τρελλά!

Αυτή τη φορά ίσως λόγω ηλικίας (μεγαλώνει και γίνεται πιο τολμηρός), ίσως λόγω του ότι η Κωνσταντίνα ήταν η παλιά του δασκάλα στον παιδικό σταθμό (και την αναγνώρισε), ίσως επειδή την προειδοποιήσαμε και δεν έβαλε περούκα και το σημαντικότερο ότι είναι μια σκέτη γλύκα η ίδια, ο Άγγελος και όλα τα παιδιά πέρασαν καταπληκτικά!

Το πολύ ενθαρρυντικό ήταν ότι ακόμη και αν κάποια παιδιά δεν ήθελαν να συμμετάσχουν, παρέμεναν στο δωμάτιο παρακολουθώντας και παίζοντας με κάποια παιχνίδια του Άγγελου, (φαντάζομαι ότι τα παιχνίδια φτάνουν περισσεύουν για ένα λόχο σε κάθε σπίτι με παιδιά), χωρίς να δημιουργούν προβλήματα και κυρίως χωρίς να είναι συνεχώς μες τα πόδια μας!

Ξέρω ότι εγώ είμαι που έχω πει μέσω αυτού του ιστολογίου, να περνάμε δημιουργικό χρόνο με τα παιδιά μας και να μην υποκύπτουμε στην εύκολη λύση, αλλά νομίζω ότι ιδίως όταν είσαι η οικοδέσποινα αυτού του πάρτυ και παίρνεις την γενναία απόφαση να μην καταφύγεις σε παιδότοπο, (με ό,τι συνεπάγεται αυτό), δικαιούσαι να κάνεις και μια εξαίρεση! Εξάλλου τα παιδιά ήταν σε καλά χέρια και περνούσαν πραγματικά δημιουργικό χρόνο με την Κωνσταντίνα!

Αυτό που μου άρεσε στην Κωνσταντίνα (αν και δεν έχω προηγούμενη μεγάλη εμπειρία από κλόουν), ήταν ότι με ρώτησε τις ηλικίες των παιδιών και έπαιξε παιχνίδια ανάλογα με τις ηλικίες τους, αλλά επίσης ότι ήταν πολύ ευχάριστη χωρίς αγριοφωνάρες και σφυρίχτρες, (πιστέψτε με, το έχω ζήσει σε παιδικά πάρτυ καλεσμένη και δεν μου έκανε καμία εντύπωση που το παιδί μου φοβόταν, εδώ καμιά φορά τρόμαζα εγώ!) Βέβαια ήταν μικρός ο αριθμός των παιδιών 6 όλα και όλα,  ίσως σε μεγαλύτερους αριθμούς παιδιών να χρειάζεται η σφυρίχτρα τι να πω...

Όπως και να έχει συστήνω την Κωνσταντίνα ανεπιφύλακτα! Χρεώνει 70 ευρώ για μιάμιση ώρα και 10 ευρώ για κάθε επιπλέον μισάωρο. Για 1-2 φορές το χρόνο (γιορτή και γενέθλια) χαλάλι για το βλαστάρι μας, αν είναι να περάσει καλά και να είναι με ανθρώπους που πραγματικά αγαπούν ολόψυχα τα παιδιά και το δείχνουν όπως είναι η Κωνσταντίνα. Και επειδή είναι ντροπαλούλα επικοινωνήστε μαζί μου αν σας ενδιαφέρει να συνεργαστείτε για να σας φέρω σε επαφή.



Σχόλια