ΠΡΟΣ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ...

Στιγμές ανεκτίμητες:
Το παλικαράκι μου βάλθηκε σήμερα το πρωί να γράψει γράμμα στον Άγιο Βασίλη.
Του έχουμε πει να δίνει τρεις εναλλακτικές(!) στον Άγιο Βασίλη για να μην βρεθεί ποτέ σε «δύσκολη θέση» αν τυχόν και δεν «μπορεί» ή δε «βρίσκει» την πρώτη του επιλογή.

Ιδού το προσχέδιο του γράμματος για τον Άγιο Βασίλη:


«ΑΓΑΠΙΤΕ ΜΟΥ ΑΗ ΒΑΣΙΛΙ
ΕΠΙΔΙΝ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΙΜΟΥΝΑ
ΚΑΛΟ ΠΕΔΙ ΑΜΑ ΜΠΟΡΙΣ Ν ΜΟΥ
ΦΕΡΙΣ ΚΟΡΜΙΤΙ Ι ΕΝΑ
ΠΕΔΙΚΟ ΡΟΛΟΙ ΤΙΧΟΥ
Ι ΜΙΑ ΜΙΚΡΙ ΤΡΛΑΣΙΤΣΑ»

Επειδή το μουτζούρωσε λίγο, η μαμά «βοήθησε» λίγο υπαγορεύοντας τα γράμματα:

«ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ
ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ
ΗΜΟΥΝΑ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΑΜΑ
ΜΠΟΡΕΙΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ
ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙΣ ΜΕΡΙΚΑ
ΚΟΡΜΙΤΙ Η ΕΝΑ ΠΑΙΔΙΚΟ
ΡΟΛΟΙ ΤΟΙΧΟΥ Η ΜΙΑ
ΜΙΚΡΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΙΤΣΑ
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΑΓΓΕΛΟΣ»


Ζωγραφίσαμε τους ταράνδους του Άγιου Βασίλη (με κουδουνάκια στο λαιμό), το στάβλο (με το σανό μέσα), τα αστέρια (να χαμογελάνε όλα), ένα λουλουδάκι και μία καρδιά και φυσικά το φάκελλο με μιά καρδιά:



Η τρίτη επιλογή ομολογώ πως μας άφησε άναυδους!

Ευτυχώς που θα αποφασίσει ο Άγιος Βασίλης!

Σχόλια

  1. Τι τυχερός ο Αι Βασίλης που θα λάβει ένα τόσο τρυφερό γραμματάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ομορφο το γραμμα...
    Αχ αυτοι οι Κορμιτες... Ολο μεσα στην ταξη κανουν την εμφανιση τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου