Ανάμεικτα συναισθήματα και σκέψεις....

Το φετινό καλοκαίρι ήταν ένα δύσκολο καλοκαίρι σε πολλά επίπεδα.
Η «πίεση» αφόρητη από παντού, δυσάρεστες εξελίξεις και ανατροπές σε πολλούς τομείς ακόμη και στις διακοπές που καταφέραμε να πάμε. Φυσική και λογική συνέπεια η προσωπική μου εξουθένωση, κυρίως ψυχική.
Στον αντίποδα, το μονάκριβο παιδί μου είχε ένα εξαιρετικό καλοκαίρι φέτος, με αποκορύφωμα την οικειοθελή του συμμετοχή για πρώτη φορά σε κατασκήνωση, στην οποία πέρασε εξαιρετικά καλά και η όλη αγωνία της μάνας αποδείχτηκε χωρίς λόγο και αιτία.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευτυχία για ένα γονιό, να βλέπει το παιδί του ν’ανθίζει, ν’ αναλαμβάνει πρωτοβουλίες, να ωριμάζει και να παίρνει τη ζωή του στα χέρια του γεμάτο αυτοπεποίθηση και σιγουριά.
Έχω την υποψία πως αν δεν υπήρχε αυτό το φωτεινό πλάσμα στη ζωή μου, θα είχα μεγάλες πιθανότητες να είμαι αυτή τη στιγμή «αγκαλιά» με μια ωραιότατη καταθλιψούλα...
Σκέφτομαι τον χειμώνα που έρχεται με τρόμο, νιώθοντας εντελώς εξουθενωμένη και αναρωτιέμαι πώς θα καταφέρω να τα βγάλω πέρα με τις υποχρεώσεις και τις απαιτήσεις σε όλα τα επίπεδα. Η αλήθεια είναι ότι δεν νιώθω καθόλου έτοιμη να τα αντιμετωπίσω όλα αυτά και έχω μια τρελή παρόρμηση να εξαφανιστώ από προσώπου γης και να επιστρέψω, (αν επιστρέψω), όταν και εφόσον η καλή νεράιδα με το ραβδί της εξαφανίσει όλα όσα με βαραίνουν, με βασανίζουν και με δυσκολεύουν (εχμ πολύ καλό για να είναι αληθινό ή αλλιώς πολλά παραμύθια διαβάζεις...)

Ταυτόχρονα και εντελώς σοβαρά τώρα, ξέρω βαθιά μέσα μου ότι θα τα καταφέρω τελικά να τα αντιμετωπίσω όλα (με επιτυχία ελπίζω), γιατί στη ζωή μου εκτός από τις δυσκολίες, τις απογοητεύσεις και την κούραση (ψυχική κυρίως), υπάρχει ένα πλάσμα που μου δίνει ώθηση και δύναμη επτά χρόνια τώρα, ακόμη κι όταν νιώθω έτοιμη να καταρρεύσω, με την αγάπη του, την σοφία του, το χαμόγελό του, την ύπαρξή του. Κι αυτό το πλάσμα δεν είναι άλλο από το παιδί μου...Σ’ ευχαριστώ Άγγελέ μου!

Η έμπνευση και η δύναμή μου...

Ας έχουμε λοιπόν όλοι, ένα καλό φθινόπωρο και έναν ακόμη καλύτερο χειμώνα κι ας προσπαθήσουμε να εστιάζουμε στα θετικά παρ όλες τις δυσκολίες!        

Σχόλια

  1. Θα τα καταφέρεις Φλωρίτσα μου γιατί είσαι δυνατή!!!καλό φθινόπωρο και καλή σχολική σχονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι σίγουρα ο άγγελός σου, λόγος για να πάρεις δύναμη, είναι και αυτό το φωτεινό και αληθινό χαμόγελό σου, που δείχνει μεγάλη ψυχική δύναμη. Φως!

    Είναι σημαντικό να εκτιμάς τις καταστάσεις και το μέγεθός τους, αλλά είμαι σίγουρη, ότι θα προλάβεις τη νεράιδα με το ραβδί!
    Θα τα πας περίφημα!
    Και θα χαμογελάς!

    Καλό φθινόπωρο και καλή σχολική χρονιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ακριβώς επειδή εισαι μητερα αυτού του άγγελου μην επιτρέψεις να σε καταβάλουν οι δυσκολίες!
    κουράγιο και δύναμη σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλό φθινόπωρο, καλή δύναμη :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν θέλω τέτοια, ψηλά το κεφάλι, βαθιά ανάσα και καλή μας χρονιά Φλωρίτσα! Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ποιός δεν έχει νιώσει έτσι! Καλή δύναμη! Και έχε εμπιστοσύνη στις νεράϊδες, πάντα έρχονται (αν και ισχύει ότι καμιά φορά αργούν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φλωρίτσα είμαι σίγουρη ότι λίγο πολύ αυτά τα ψυχικά σκαμπανεβάσματα τα έχουμε όλοι και ως ένα σημείο είναι λογικό!!! Σκέψου μόνο ότι μικρούλης σε χρειάζεται δυνατή και ετοιμοπόλεμη στο πλευρό του κοίτα τον στα μάτια και γέμισε από τη δύναμή του!!!!Όλα θα πάνε καλά!!! Καλό φθινόπωρο σου εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φλώρα, καταρχήν καλή σχολική χρονιά! όσο για το ψυχολογικό, δυστυχώς οι περισσότεροι από μας έχουμε τα ζόρια μας, που φυσικά επηρεάζουν την ψυχολογία μας, και όχι προς το καλό! Αλλά όλοι μας οφείλουμε να φανούμε δυνατή, για χάρη των παιδιών μας. Για να τους μάθουμε ότι στα δύσκολα πρέπει να είναι μαχητές! Θα τα καταφέρεις, με ή χωρίς ραβδί! Είμαι σίγουρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος13/9/13, 4:46 μ.μ.

    Από το άρθρο σου κρατάω αυτό:
    "Ας έχουμε λοιπόν όλοι, ένα καλό φθινόπωρο και έναν ακόμη καλύτερο χειμώνα κι ας προσπαθήσουμε να εστιάζουμε στα θετικά παρ όλες τις δυσκολίες!"

    Καλή Σχολική Χρονιά, Φλώρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. όλοι νιώθουμε το ιδιο αυτή την εποχή... θα συμφωνήσω κι εγώ....
    Σου εύχομαι από την καρδιά μου καλή δύναμη και να νιώσεις όσο πιο γρήγορα πως ξαλαφρώνεις από όσα σε βαραίνουν... όσο γίνεται φυσικά...

    Καλό φθινόπωρο και σε σένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλησπέρα φλωρα καλως σε βρήκα στο blogospito σου είναι υπέροχο , σε περιμένω κσι εγώ στο δικό μου 4lifeidea.blogspot.gr
    γιωτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σας ευχαριστώ όλες πολύ για τα ενθαρρυντικά σας λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μην φοβάσαι για το μέλλον.. Βάλε τα δυνατά σου να τα αντιμετωπίσεις όλα.. ένα τη φορά!!Πολύ ενθαρρυντικό το γεγονός ότι ο γιος σου πέρασε όμορφο καλοκαίρι και δεν κατάλαβε τι περνάς! Αυτό σημαίνει ότι δεν του τα μετέφερες και σου αξίζουν συγχαρητήρια! Βαθειές ανάσες, ψηλά το κεφάλι και προχωράμε..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου