Γράμμα στον Αη Βασίλη ξανά...

Φέτος ο μικρός μου ήθελε να γράψει το γράμμα του στον Άγιο νωρίς νωρίς (και να στολίσουμε δέντρο νωρίς ήθελε, αλλά δεν του έκανα την χάρη η ετοιμόροπη μάνα, μέχρι που με «απείλησε» ότι θα το αφήσουμε στολισμένο μέχρι αρχές Φλεβάρη και έτσι στολίζουμε αύριο...)



Τον έχει πιάσει μια ανυπομονησία για τα Χριστούγεννα (χμ, τώρα που το σκέφτομαι, μάλλον ανυπομονησία για το δώρο τον έχει πιάσει, αφού με ρωτούσε τις προάλλες αν ο Άγιος έρχεται Χριστούγεννα ή Πρωτοχρονιά γενικά στον πλανήτη και όταν του απάντησα ότι σε άλλες χώρες πάει Χριστούγεννα και σε άλλες Πρωτοχρονιά, εξέφρασε φωναχτά την ευχή να έρθει Χριστούγεννα φέτος στην Ελλάδα!)



Έτσι το παλικάρι μου χωρίς πολλές πολλές περιστροφές και πολύ επίσημα αφού υπογράφει με ονοματεπώνυμο(!) έγραψε στον Άη Βασίλη:
«Αγαπημένε μου Αϊ-Βασίλη. Φέτος ήμουν καλό παιδί. Γι αυτό θα ήθελα να μου φέρεις: ένα tablet ή ένα PSP ή μερικές ακόμα τάπες.. Με πολλή αγάπη Άγγελος Π.»



Αφού βεβαιώθηκε ότι δεν έχει κανένα ορθογραφικό λάθος, συμπλήρωσε την ημερομηνία και δύο μικρές ζωγραφιές. Έφτιαξε ακόμη μια μικρή καρτούλα και τα έβαλε όλα στο φάκελλο: Προς Βόρειο Πόλο για Αϊ Βασίλη, με πλήρη διεύθυνση.



Για τον Ρούντολφ τον τάρανδο ούτε κουβέντα φέτος...

Μεγαλώνουν... Αχ-βαχ...  

Σχόλια

  1. Γεια σου. Φλώρα έχεις κερδίσει ένα δώρο από μένα, αν θέλεις να περάσεις από το http://cheapsmarttoys.blogspot.gr να το πάρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου